Sunday, January 1, 2012

Also today I was walking my way.



(묵묵히 걸어가다.
I walked silently.)

... .. . (^_^).. .... ....  .. ... ... ... (^_^)?......    (-"-)... ..  .... ........ ... .. ... .. ...  (-_-) ... ... .....  OTL....


(그것은 많은 노력을 필요로 한다.
It requires a lot of effort.)
(정말 많은 인내심을 필요로 한다. (-_-) ......

It requires a lot of patience.)

(나의 긴 터널이 언제 끝날까?
When my long tunnel end?)
( 행정적인 일들은 나를 지치게 만들고 있다.
Administrative things are making me tired.)
(최근 나는 이 행정적인 일들을 진행하면서 많은 생각을 하게 된다.
Recently I thought a lot while administrative work is in progress.)


(미래에 대해서..
About the future..)
("정말 열심히 노력한다. 그러나 결과가 좋을까? "
"I really tried hard, but the results would be good?" )


(나는 무슨 일이든 늘 열심히 한다.
I always do anything hard.)
(나의 노력 과정이 타인이 이해하지 못해도.
My work does not need to understand the process by others. )
(과정의 노력. 그 진정성.
Efforts of the process. Its authenticity.)

(그것은 글과 그림으로 공부하는 세월동안 가장 익숙해진 나의 일이었다.
It is time to study words and pictures while I was most familiar.)


(노력만큼의 결실을 확신할 수 없다.
I'm not sure much effort to fruition.)
(미래조차..
Even future..)
(나는 무엇을 믿고 걸어가고 있나?
What I believe is walking? )
(믿는 것은 오직 하나 뿐이다.
There is only one to believe.)

(그것은 확률이 아니었다.
It was not a reasonable probability.)

(나 자신이 정직하게 인정할 수 있는 나의 과정과 진정성이 있는 최선의 노력이다.
Honestly to admit myself that my course is the best effort and sincerity.)
(그것만이 늘 확답과.. 결실을 주었다.
It only and always a definite answer. Was fruitful.)
(늘 그렇게 걸어왔던 길이었다.
It Was a process that always has to walk.)


Fighting! (힘내라도 아닌 정말 파이팅이닷!)


( 나의 지금의 노력과 고난도 그 길의 과정이다.
My current efforts and sufferings of the road is a process.)

(오늘도 나는 나의 길을 걷고 있다.
Also today I was walking my way.
Also today I was walking my way.)
(그래. 내가 그렇게 말할 수 있으면 괜찮아.
Yeah. If I could say that's okay. )
(이곳은 나의 그러한 과정과 길을 담는 곳.
Here is my way process and that holds such a place. )
(누군가 나의 글을 읽을지는 모르겠지만..
I do not know if anyone read my writing.)

(당신도.. 당신이 진심으로 담고 있는 길.
당신의 길을 포기하지 말고 걸어갔으면 좋겠네요.
You ... That contains your genuine way.
The way you walk, do not give up hope to go.)



꼬리글: 늦었지만.. (^▽^)/
Happy new year!

2012.1.1

No comments:

Post a Comment